logotyp

DOTACE

Evropské strukturální a investiční fondy





Název projektu:
 „Podpora EVVO a polytechniky v Mateřské škole Dubeč“

registrační číslo CZ.07.4.67/0.0/0.0/19_073/0002188
,
podpořený v rámci 48. výzvy OP PPR bude dokončen v roce 2023.

Projekt řeší podporu výuky EVVO a polytechniky pro cílové skupiny a zlepšování podmínek pro pedagogickou činnost v MŠ Dubeč pořízením venkovní badatelny, prvků a didaktických pomůcek k rozvoji EVVO, polytechnických dovedností a klíčových kompetencí dětí.

Zahájení realizace projektu v roce 2022

Ukončení realizace projektu v roce 2023

 

 





Název projektu: VÝZVA 49 MŠS
je spolufinancován Evropskou unií

Projekt CZ.07.4.68/0.0/0.0/18_066/0001611 je zaměřen na začleňování a podporu žáků s odlišným mateřským jazykem

Prostřednictvím aktivit dvojjazyčný školní asistent, vzdělávání pedagogů zaměřené na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem (OMJ), stáže pedagogických pracovníků v partnerských školách v zemích EU a setkávání s rodiči a komunitou.

Zahájení realizace projektu: 1. 11. 2019

Ukončení realizace projektu: 31. 12. 2021

Cílem výzvy

je zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Vybrané projekty jsou zaměřeny na podporu mateřských škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturní rozmanitosti a vztahu k okolnímu prostředí, k porozumění a toleranci odlišných kultur.

Dvojjazyčný školní asistent – personální podpora MŠ

Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu žákům s odlišným mateřským jazykem– dvojjazyčného školního asistenta mateřské škole. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu dětem s odlišným mateřským jazykem pro snížení jazykové bariéry.

Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin

Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání v oblasti práce s žáky s odlišným mateřským jazykem. Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu DVPP akreditovaného v systému DVPP.

Čtyřdenní stáž pedagogických pracovníků MŠ

Jednotka má za cíl rozšířit odbornost pedagogických pracovníků ve školách, které integrují děti s OMJ. Stáž bude probíhat formou pozorování či stínování učitelů v hostitelské škole, řízených diskusí a konzultací s učiteli a setkání s dětmi a učiteli v hostitelské zemi. Zkušenosti ze stáže budou dále vhodně sdíleny v domácí škole formou workshopu s prezentací a diskusí s kolegy; výstupy ve formě prezentace či zápisu budou následně zveřejněny na webových stránkách školy. 

Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách

Cílem aktivity je rozvíjet komunikaci, sdílení zkušeností a dobré praxe školy s rodičovskou veřejností. Aktivita podporuje vytvoření prostoru pro otevřenou diskusi v oblasti přístupu školy k začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem, diskusí o tématech spojených s problematikou inkluze a rozvojem demokratické kultury a prezentaci školy v oblastech zaměření projektu.

Komunitně osvětová setkávání

Cílem této aktivity je podpořit inkluzivní klima a komunitní charakter školy. Škola zorganizuje volnočasové komunitní osvětové setkání s rodiči, přáteli školy a veřejností za pomoci odborníka nebo odborného týmu (organizace, spolku apod.). Děti ze školy se mohou do aktivity zapojit jako diváci nebo i jako samotní aktéři.

 

 

Název projektu: Výzva 54 MŠS

číslo výzvy 54
registrační číslo  projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_071/0001942

Zahájení realizace projektu: 1. 9. 2020

Ukončení realizace projektu: 30.4. 2023

Cílem výzvy

je zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Vybrané projekty jsou zaměřeny na podporu mateřských škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturní rozmanitosti a vztahu k okolnímu prostředí, k porozumění a toleranci odlišných kultur.

Dvojjazyčný školní asistent – personální podpora MŠ

Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu žákům s odlišným mateřským jazykem– dvojjazyčného školního asistenta mateřské škole. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu dětem s odlišným mateřským jazykem pro snížení jazykové bariéry 

Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin

Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání v oblasti práce s žáky s odlišným mateřským jazykem. Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu DVPP akreditovaného v systému DVPP.

Čtyřdenní stáž pedagogických pracovníků MŠ

Jednotka má za cíl rozšířit odbornost pedagogických pracovníků ve školách, které integrují děti s OMJ. Stáž bude probíhat formou pozorování či stínování učitelů v hostitelské škole, řízených diskusí a konzultací s učiteli a setkání s dětmi a učiteli v hostitelské zemi. Zkušenosti ze stáže budou dále vhodně sdíleny v domácí škole formou workshopu s prezentací a diskusí s kolegy; výstupy ve formě prezentace či zápisu budou následně zveřejněny na webových stránkách školy.

Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách

Cílem aktivity je rozvíjet komunikaci, sdílení zkušeností a dobré praxe školy s rodičovskou veřejností. Aktivita podporuje vytvoření prostoru pro otevřenou diskusi v oblasti přístupu školy k začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem, diskusí o tématech spojených s problematikou inkluze a rozvojem demokratické kultury a prezentaci školy v oblastech zaměření projektu.

Komunitně osvětová setkávání

Cílem této aktivity je podpořit inkluzivní klima a komunitní charakter školy. Škola zorganizuje volnočasové komunitní osvětové setkání s rodiči, přáteli školy a veřejností za pomoci odborníka nebo odborného týmu (organizace, spolku apod.). Děti ze školy se mohou do aktivity zapojit jako diváci nebo i jako samotní aktéři.

 





Název projektu: Společně si rozumíme MŠS
číslo výzvy 28
registrační číslo  projektu: CZ.07.4.68/0.0/0.0/17_045/0001281

Zahájení realizace projektu: 1. 9. 2018

Ukončení realizace projektu: 30. 6. 2021

 

Cílem výzvy
je zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Vybrané projekty jsou zaměřeny na podporu mateřských škol především ve vztahu vytváření inkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Realizace projektů přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturní rozmanitosti a vztahu k okolnímu prostředí, k porozumění a toleranci odlišných kultur.

Dvojjazyčný školní asistent – personální podpora MŠ

Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu žákům s odlišným mateřským jazykem– dvojjazyčného školního asistenta mateřské škole. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu dětem s odlišným mateřským jazykem pro snížení jazykové bariéry.

Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin

Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání v oblasti práce s žáky s odlišným mateřským jazykem. Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu DVPP akreditovaného v systému DVPP.

Čtyřdenní stáž pedagogických pracovníků MŠ

Jednotka má za cíl rozšířit odbornost pedagogických pracovníků ve školách, které integrují děti s OMJ. Stáž bude probíhat formou pozorování či stínování učitelů v hostitelské škole, řízených diskusí a konzultací s učiteli a setkání s dětmi a učiteli v hostitelské zemi. Zkušenosti ze stáže budou dále vhodně sdíleny v domácí škole formou workshopu s prezentací a diskusí s kolegy; výstupy ve formě prezentace či zápisu budou následně zveřejněny na webových stránkách školy.

Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí ve školách

Cílem aktivity je rozvíjet komunikaci, sdílení zkušeností a dobré praxe školy s rodičovskou veřejností. Aktivita podporuje vytvoření prostoru pro otevřenou diskusi v oblasti přístupu školy k začleňování žáků s odlišným mateřským jazykem, diskusí o tématech spojených s problematikou inkluze a rozvojem demokratické kultury a prezentaci školy v oblastech zaměření projektu.

Komunitně osvětová setkávání

Cílem této aktivity je podpořit inkluzivní klima a komunitní charakter školy. Škola zorganizuje volnočasové komunitní osvětové setkání s rodiči, přáteli školy a veřejností za pomoci odborníka nebo odborného týmu (organizace, spolku apod.). Děti ze školy se mohou do aktivity zapojit jako diváci nebo i jako samotní aktéři.



.





Název projektu: 
MŠ Starodubečská 81

Číslo projektu: CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_081/0021708

Zahájení realizace projektu: 1. 9. 2021

Ukončení realizace projektu: 30. 6. 2023

Délka realizace: 24 měsíců

 

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií. 

Naše škola se stala úspěšným žadatelem v rámci výzvy 02_20_081 –pro  Šablony  III

 Projekt je kombinací aktivit z těchto oblastí: personální podpora, osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ a usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ.

Nastavené šablony:

Školní asistent – personální podpora MŠ

Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu – školního asistenta mateřské škole. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména dětem ohroženým školním neúspěchem.

Zahraniční stáže

Profesní rozvoj pedagpgických pracovníků MŠ prostřednictvím zahraniční stáže

Projektový den ve výuce

Cílem aktivity je rozvoj kompetencí pedagogických pracovníků.

 




"Dětská skupina při Mateřské škole, Starodubečská 509, Praha 10 - Dubeč"

Mateřská škola Dubeč realizuje projekt se specifickým cílem zvýšení dostupnosti zařízení péče o děti, na které je poskytována finanční podpora od Evropské Unie. Cílem projektu je  nabídnout rodičům, obyvatelům Městské části Praha - Dubeč, kvalitní péči o jejich děti a tím jim usnadnit návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené a současně  podpořit slaďování rodinného a pracovního života. Cílem projekt je podpora nejméně 12 rodičů, pro které vznikne zařízení poskytující péči o děti od 2 let do věku zahájení povinné školní docházky s kapacitou 12 míst.

 

Název projektu: 

"Dětská skupina při Mateřské škole, Starodubečská 509, Praha 10 - Dubeč"

Registrační číslo projektu: CZ.07.4.51/0.0/0.0/18_059/0001313 

Zahájení realizace projektu: 1. 9. 2018

Ukončení realizace projektu: 31. 8. 2021

 Dětská skupina se nachází na adrese Starodubečská 99/6, Praha 10 –Dubeč.

Kapacita 12 dětí.

 

 


Název projektu: 
MŠ Starodubečská 64

Číslo projektu: CZ.02.18.063 a 02.18.064

Zahájení realizace projektu: 1.9.2019

Ukončení realizace projektu: 31.8.2021

Délka realizace: 24 měsíců

 

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií. 

Naše škola se stala úspěšným žadatelem v rámci výzvy 02_18_064 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ II.

 Projekt je kombinací aktivit z těchto oblastí: personální podpora, osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ a usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ.

Cílem našeho projektu je personální posílení našeho týmu o školního asistenta v mateřské škole, podpora vzdělávání pedagogů v kurzech zaměřených na osobnostně sociální rozvoj, čtenářskou a matematickou pregramotnost a prevenci logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí.

Nastavené šablony:

Školní asistent – personální podpora MŠ

Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu – školního asistenta mateřské škole. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména dětem ohroženým školním neúspěchem.

 Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ

Cílem je podpořit pedagogy mateřské školy ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově dětí. Pedagog absolvuje akreditovaný vzdělávací program DVPP v celkovém minimálním rozsahu 16 hodin.

 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin

Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání. Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu DVPP akreditovaného v systému DVPP. Pedagogičtí pracovníci budou podpořeni v získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti čtenářské pregramotnosti a matematické pregramotnosti. 





Název projektu:
MŠ Starodubečská 23

Číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_023/0006202

Zahájení realizace projektu: 1.9.2017

Ukončení realizace projektu: 31.8.2019

Délka realizace: 24 měsíců

Výše podpory: 550 038 Kč

Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.

Naše škola se stala úspěšným žadatelem v rámci výzvy 02_16_023 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.

Projekt je kombinací aktivit z těchto oblastí: personální podpora, osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů MŠ a usnadňování přechodu dětí z MŠ do ZŠ.

Cílem našeho projektu je personální posílení našeho týmu o školního asistenta v mateřské škole, podpora vzdělávání pedagogů v kurzech zaměřených na osobnostně sociální rozvoj, čtenářskou a matematickou pregramotnost a prevenci logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí.

Nastavené šablony:

Školní asistent – personální podpora MŠ

Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu – školního asistenta mateřské škole. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména dětem ohroženým školním neúspěchem.

 Osobnostně sociální rozvoj předškolních pedagogů MŠ

Cílem je podpořit pedagogy mateřské školy ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově dětí. Pedagog absolvuje akreditovaný vzdělávací program DVPP v celkovém minimálním rozsahu 16 hodin.

 Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin

Cílem aktivity je podpořit profesní růst pedagogických pracovníků pomocí dlouhodobého vzdělávání a průběžného sebevzdělávání. Vzdělávání bude probíhat formou absolvování vzdělávacího programu DVPP akreditovaného v systému DVPP. Pedagogičtí pracovníci budou podpořeni v získávání dovedností, znalostí a kompetencí v oblasti čtenářské pregramotnosti a matematické pregramotnosti. 

 Prevence logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ

Cílem šablony je rozšířit prostřednictvím absolvování vzdělávacího programu DVPP síť logopedických asistentů v řadách předškolních pedagogů v mateřských školách, a tím podpořit přirozený vývoj řeči dětí a plošné posílit prevenci častých logopedických vad či poruch řeči předškolních dětí.